lappeenranta Forum Index

lappeenranta
Glover

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

nike air max

Post new topic   Reply to topic    lappeenranta Forum Index -> lappeenranta -> lappeenranta
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Jay I.

PostPosted: Tue 28 Apr - 03:44 (2020)    Post subject: nike air max Reply with quote

Misschien is nike air max de redenering achter hun teleurstellende 25-jarig jubileumreleases het feit dat Nike het gevoel heeft dat ze niet meer zo hard hoeven te proberen. Ik bedoel, ze weten dat we een kleur zullen kopen die ze hoe dan ook uitbrengen, dus waarom zou je ons iets geven om echt enthousiast over te worden, dat zal het opnemen tegen de groeiende concurrentie van hardlopers van andere merken? Merken als New Balance, Asics en Saucony brengen voortdurend indrukwekkende samenwerkingen uit, wat mede de reden is dat hardlopers in populariteit toenemen.

Toen ik eenmaal hoorde dat deze in februari zouden vallen, had ik echt geen idee of dit een hit of een misser zou worden. Het had eigenschappen waar mensen van hielden, zoals de Nike-branding en de laserdetails over de nike schoenen bovenkant. De ijsblauwe doorschijnende buitenzool. Met deze release leek Jordan Brand de spijker op zijn kop te slaan. Eentje die ze hebben vrijgelaten, kom ik erachter dat ze zaten en dat er een grote run was nadat ze online waren gegaan. Ik ga nike air max 95 naar het winkelcentrum en zie ze daar zitten.

Een paar maanden later zie ik ze sterk online worden verdisconteerd. Dus wat gebeurde er? Ik heb ze persoonlijk en te voet gezien en ze zien er vrij schoon uit. Ik weet niet zeker wat het was over deze release, maar zelfs ik was een van de mensen die hierop sliepen. Misschien voelden mensen de laser-detaillering niet op dit specifieke model, of misschien dachten ze dat het gewoon te duidelijk was voor hun smaak. Hoe dan ook, nike air max 270 dit verdiende de 3e plek als een van de meest onderschatte Jordan retro-releases van 2015.

Wat betekende dat niemand het echt meer wilde. Maak een uitstapje naar je plaatselijke winkelcentrum en je zult ongetwijfeld tientallen Roshes in de schappen zien zitten, te koop, smekend om iemand om ze te kopen. Nike had wat langzamer moeten doen en geleidelijk nieuwe modellen, kleurstellingen, zooleenheden, patronen, prints en technologie op de schoen moeten introduceren. Maar zoals elk bedrijf zagen ze kansen om winst te maken op een felbegeerde schoen en ze gingen all-in. Ik neem het hen niet kwalijk. Ik denk gewoon dat de Roshe een langere (relevante) levensduur zou hebben gehad als ze wat langzamer waren geworden.

De Yeezy Boost 750 is voor mij een raadsel. Ik kan er niet naar kijken en zie echt geen sneaker. Ik heb zelfs altijd gezegd dat Kanye bij Nike sneakers had en nu bij Adidas schoenen heeft. Het is een schoen nike air max 1 die op me groeide toen ik dat eenmaal accepteerde. Het suède bovenwerk en de grijze kleur maken het een perfecte aanvulling op zoveel outfits.

Terwijl de kampioenschappen en onderscheidingen binnenkwamen, leek de Nike Zoom Kobe 5 de 4 te verbeteren, de Nike Zoom Kobe 6 probeerde de 5 te overtreffen, enzovoort. Terwijl andere kenmerkende schoenen probeerden het wiel opnieuw uit te vinden bij elk nieuw model, was Kobe net als de iPhone, itererend bij elk nieuw item terwijl het ons af en toe schokte (zie: Nike Kobe 9 Elite) totdat hij
en Eric Avar Flyknit "perfectioneerden" met de Nike Kobe 11.

Back to top
Publicité

PostPosted: Tue 28 Apr - 03:44 (2020)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    lappeenranta Forum Index -> lappeenranta -> lappeenranta All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation